2021/08/02

Ece Mumay Boy Kilo, Kimdir, Nereli Yaşı Saç ve Göz Rengi, Sevgilisi

Ece Mumay Kimdir?

Ece Mumay, 12 Ağustos 1998 İstanbul doğumlu Türk şarkıcıdır. İrem Derici'nin Kalbimin Tek Sahibine adlı parçasının cover halini yayınlamıştır ve bu şarkıyla ünlenmiştir. Daha sonra netd müzik etiketiyle "Vazgeç Gönül" adlı single parçaya imza atarak oldukça fazla beğenilmiştir. 

Rap müzik dünyasının başarılı ismi Taladro ile birlikte Uçurtma adlı single parçayı yayınlamıştır. Ayrıca yine netd müzik etiketiyle Senden Sonra adlı single parçayı da çıkartmıştır. Bir çok akustik şarkısı da youtube üzerinden bulunabilir. Ayrıca tiktok hesabında da 800 binden fazla takipçiye sahiptir. 19 Haziran 2020'de Galaksi adlı single parçayı çıkartmıştır.

9 Temmuz 2020'de Ax Pişti Te Yar şarkısını seslendirmiştir. Dark'n Dark Music yayınlanan şarkısı video klibiyle birlikte Youtube adresinde kısa sürede yüksek dinlenme rakamlarına ulaşmıştır.

2021 yılının Ağustos ayında çıkarttığı "Peri" şarkısıyla çok dikkat çekmiştir. Kısa süre içinde büyük izlenme kazanan şarkıcı Ece Mumay'ın bu şarkısının sözleri sayfanın altında sizinle.

Güncelleme: 2.08.2021 12:37


  1. Ece Mumay Kimdir
  2. Ece Mumay Yaşı, Kaç Yaşında
  3. Ece Mumay Burcu
  4. Ece Mumay Nereli
  5. Ece Mumay Sevgilisi, Eşi
  6. Ece Mumay Boy Kilo



Ece Mumay Kaç Yaşında

12 Ağustos 1998 doğumludur.


Burcu

Aslan


Nereli

İstanbul 


Eğitim

İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı 


Mesleği





Ailesi

Bilinmiyor


Ayrıca Bakabilirsiniz: Zendaya Kimdir?


Sevgilisi / Eşi

Bilinmiyor


Saç Rengi

Kahverengi


Göz Rengi

Kahverengi




Boy Kilo

Başarılı şarkıcı Ece Mumay'ın boyu 165 cm ve kilosu ise 56'dır. İngilizce ve Almanca bile Ece, orta derecede İspanyolca da konuşabiliyor.


Sosyal Medya Hesapları

Yorum yaparsanız sevinirim. (Anonim olarak yapabilirsiniz)

"Ece Mumay - Peri Şarkı Sözleri"

Dokunma bana dedi sakın ola sormadım
Sebebi neydi neden öyle davrandın
Dönmedin gurura taş misali gelmedin
Sevgilim sevilmedim yok

Dakikalarıma es de, sözlerime de beste
Olamadın kaldı bunlar hep heveste
Dolanıyordum sana bengonviller gibi
Doldu kapasite

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Dakikalarıma es de, sözlerime de beste
Olamadın kaldı bunlar hep heveste
Dolanıyordum sana bengonviller gibi
Doldu kapasite

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri peri

Kesin bi' bana kastı
E damarıma bastı
Gelmem geri geri geri geri geri
Bıraktı gitti önce
Hayırdır bi dönünce
Ben oldum peri peri peri peri













Bu yazımızda sizlere Ece Mumay Kimdir?, Ece Mumay Boyu Kaç, Ece Mumay Kilosu Nedir, Ece Mumay Boy Kilo, Ece Mumay Kaç Yaşında ve Ece Mumay Sevgilisi hakkında bilgi vermeye çalıştık. MagazinTur'un bir sonraki yazısında görüşmek üzere.
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon