2018/09/06

Nicki Minaj Kimdir? Boyu, Kilosu, Yaşı ve Göz ile Saç Rengi

'''Onika Tanya Maraj''' (d. 8 Aralık 1982), veya sahne adıyla '''Nicki Minaj''' (/mɪˈnɑːʒ/), Trinidad doğumlu Amerikalı rapçi, şarkıcı, söz yazarı ve aktrist. 2007 ve 2009 arasında yayımlanan mixtape çalışmalarının başarısının ardından Young Money Entertainment ile anlaşma imzaladı.

Minaj'ın düzgün vücut hatlarına sahip olduğu medya tarafından not edilmiştir. ''VIBE'' dergisinde yapılan bir röportajda onun cinsel görüntüsü tartışıldı, kendisi konuyla ilgili olarak "Benim büyüdüğüm zamanlarda kadınların bazı belirli şeyler yaptığını görürdüm, bunları mutlaka benim de yapmam gerektiğini düşünürdüm. Günümüzün kadın rapçileri seksten çok fazla bahsediyorlar... ve onların elde ettiği başarıyı kazanabilmek için benim de mutlaka bunları yapmam gerektiğini düşündüm. Ama gerçek şu ki ben bunları yapmadım." sözlerini söyledi, daha sonradan "Ben bilinçli aldığım bir kararla seksiliğin tonunu düşürmeye çalıştım. Ben insanların—özellikle genç kızların—şunu bilmesini istiyorum ki, hayatta hiçbir şey seksilik üstüne kurulmamıştır. Sizin bundan başka devam edecek şeyleriniz de var." sözlerini ekledi.

Minaj, karşılaştırmaları reddetmesine rağmen, tuhaf kostümleri ve kullandığı peruklar sebebiyle "siyah Lady Gaga" olarak tanımlanmaktadır. Sevdiği tasarımcılar arasında ise Alexander McQueen, Gianni Versace ve Christian Louboutin'i göstermektedir. ''The Huffington Post'', şarkıcının imajını "riskli", "cesur kıyafet seçimi" ve "alâkasız" olarak tanımlarken, ''Yahoo!'' ise "renkli" ve "çılgın" olarak tanımlamakta, ayrıca "Minaj olmadan dünyanın kesinlikle çok sessiz" olacağını ifade etmektedir. Şarkıcı, moda tasarımcılarıyla çeşitli etkinliklere katılmak için davetler aldı. Kasım 2011'de, Victoria Secret defilesinde "Super Bass" şarkısını seslendirdi.

Mart 2011'de Minaj, sosyal medyada en popüler şarkıcıların sıralandığı ''Billboard'' Social 50 listesinde 36 numarada yer aldı. Şarkıcının Twitter'da 23.000'in üzerinde tweeti ve 16 milyonun üzerinde takipçisi bulunmaktadır, ''Billboard'''un Ağustos 2012'de açıkladığı rakamlara göre takipçileri en aktif olan altıncı sanatçıdır ve sitede en çok takipçisi olan rapçidir. Twitter üzerinde, halk önünde ve röportajlarda, Minaj'ın hayran topluluğu "Barbz" adıyla bilinir; heteroseksüel ve LGBT erkekler için "Boyz" ile "Ken Barbz" adları da kullanılır.


İlişkili Kişiler: 6ix9ine Kimdir


Doğum Adı 

Onika Tanya Maraj

Burç 

Yay

Vücut Ölçüleri 

86-66-114

Elbise Bedeni 

39

Boyu 

157 cm

Kilosu 

62 kg

Saç Rengi 

Siyah

Göz Rengi 

Koyu Kahve

Ayakkabı Numarası 

35

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon