2018/11/24

Brigette Lundy-Paine Boy Kilo, Nereli Yaşı Burcu Saç ve Göz Rengi, Bilinmeyenleri

Brigette Lundy-Paine, 10  Ağustos 1994 Dallas, Teksas doğumlu ABD'li oyuncudur. 2015'de Mantıksız Adam, 2017'de Downsizing ve The Glass Castle, 2018'de Action Point filmlerinde yer almıştır. 2017'den beri Otizimli bir çocuğun ve ailesinin hayatını anlatan Atypical dizisinde Keir Gilchrist ile birlikte rol almaktadır.


Doğum Adı

Brigette Renee Lundy-Paine   


Doğum Tarihi

10 Ağustos 1994


Burcu

Aslan burcu 


Doğduğu Yer

Amerika Birleşik Devletleri


Mesleği

Aktris 


Boyu

174 cm


Kilosu

56 kg


Saç Rengi

Koyu Kahverengi (Doğal)


Göz Rengi

Koyu Kahverengi


Sevgilisi

Bilinmiyor


Bilinmeyenleri


  • Eşcinseldir. Kısa saçları vardır. 
  • Bisiklet sürmeyi seviyor. 
  • 5 yaşında bir dizide rol aldı. 
  • Bilim adamı olmak istiyordu.

2 yorum

  1. Hangi kafayla yazıyorsunuz bunları bilmiyorum ama eşcinseldir kısa saçları vardır gibi saçma bir cümleyi başka bir yerde duymayacağıma eminim. Eşcinsel de değildir ama belki haber eskidir diye bu konuya girmiyorum. Değiştirmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların ikisi aynı cümle değil zaten düzgün baksan anlarsın. Ayrıca Lundy-Paine, “Kendimi ikili sistemin dışında tanımlıyorum. Her zaman biraz erkek, biraz kız hissettim ve bazen ikisini de hissetmedim.” böyle bir şey demişti

      Sil

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon