2019/10/29

Sinem Kobal Boy Kilo, Nereli Yaşı Burcu Saç ve Göz Rengi, Bilinmeyenleri

Sinem Kobal, 14 Ağustos 1987 doğumlu İstanbul'lu Türk televizyon ve sinema oyuncusudur.

Oyunculuk kariyeri Dormen Tiyatrosuyla başlamıştır.

13 yaşında Dadı dizisinde yer almıştır. Daha sonra Selena dizisiyle oldukça ünlenmiştir.

Jetix Çocuk Ödülleri’nde En Sevilen Türk Kadın Oyuncu ödülünü kazanmıştır.

2003'de Hürrem Sultan, 2004'de Lise Defteri adlı dizilerde de yer almıştır.

 Selena dizisinde yakaladığı başarıdan sonra en dikkat çeken yapımı Romantik Komedi'nin 2 filminde yer almış olmasıdır.Bu filmde Didem karakteriyle oldukça beğenilmiştir.



Ayrıca "Mor Menekşeler" dizisinde yer almıştır.

2014'de "Gönül İşleri" dizisinde Sevda, Analar ve Anneler dizisinde Zeliha ve 2017'de "Yüz Yüze" dizisinde Seliha karakterini oynamıştır.

2015'de "Yaktın Beni" filminde İpek karakterini oynamıştır.

Ayrıca Vodafone, Gençturkcell, Avea, Bingo ve Deichmann gibi önemli markaların reklamlarında yer almıştır.

2016 yılında Elle Style Yılın Kadın Oyuncusu ödülünü almıştır.

Sinem Kobal karantinada hayatınız nasıl değişti sorusunu: "İçe dönük bir süreç geçiriyorum. Sakinlediğimi ve yavaşladığımı hissediyorum. Daha çok okuyorum, müzik dinliyorum, herkes için dua ediyorum. Tüm telaşlarımın bu süreçte değiştiğini görüyorum. Şu an en önemli dileğim; sağlık. Bu süreç, birlik duygumu daha da güçlendirdi." diyerek cevaplamıştır.

Sinem Kobal, bir internet sitesinden satılan kıyafetlerinin geliriyle 20 gencin ve otizmli çocuğun eğitimine destek oldu. Ayrıca korona karantinası günlerinde yine bir çok aileye gıda yardımında bulunmuştur.

Güncellendi: 12.04.2020



Doğum Adı

Sinem Kobal


Doğum Tarihi

14 Ağustos 1987


Burcu

Aslan


Doğduğu Yer

İstanbul

Mesleği

Oyuncu


Saç Rengi

Koyu Sarı


Göz Rengi

Kahverengi

Sevgilisi

Eş: Kenan İmirzalıoğlu (e. 2016)


Boyu

171 cm


Kilosu

58  kg



Bilinmeyenleri


  • 4 yaşında bale kursuna başlamıştır.
  • Kek, gazete, gençturkcell, deterjan, euro 2008 gibi bir çok reklamda yer almıştır.



















Yorum Yap