2018/11/17

Timur Acar Boy Kilo, Nereli Yaşı Burcu Saç ve Göz Rengi, Bilinmeyenleri

Timur Acar, 22 Aralık 1979 Münih, Almanya doğumlu Türk oyuncudur. 9 Eylül Üniversi'tesinde Tiyatro eğitimi almıştır. Moda Sahnesi'nin kurucularındandır. Doğa İçin Çal projesi kapsamında "Uzun İnce Bir Yoldayım" şarkısına eşlik eden isimler arasındadır. Avrupa Yakası'nda canlandırdığı İzzet karakteri ile asıl başarısını yakalamıştır. Çakallarla Dans serisiyle de dikkat çeken başarılı oyuncu 2009'da Başka Dilde Aşk filminde rol almıştır. Ayrıca Söz dizisinde Derman adlı kötü karaktere hayat vermiştir.

Doğum Adı

Timur Acar


Doğum Tarihi

22 Aralık 1979


Burcu

Oğlak


Doğduğu Yer

Münih, Almanya


Mesleği

Oyuncu


Boyu

179 cm


Kilosu

82 kg


Saç Rengi

Siyah 


Göz Rengi

Kahverengi


Sevgilisi

Eş: Eda Özerkan (e. 2016)

 Özlem Karabay (e. 2007–2009)


Bilinmeyenleri


  • 17 Ağustos 1999 depremi sonrası ailesi ile beraber Sakarya’nın Karasu ilçesine yerleşmiştir. 
  • Gürcü asıllıdır. 
  • Kökenleri Batum'a dayanmaktadır. 
  • Çocukluğu Almanya'da geçmiştir.

2 yorum

  1. ben dedim bu adam 190 cm çıksın gelin beni sikin demiştim

    YanıtlaSil
  2. ben dedim bu adam 190 cm çıksın gelin beni sikin demiştim

    YanıtlaSil

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon