2019/02/21

Ayşegül Yılmaz Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, BKM Mutfak

Ayşegül Yılmaz, 13 Aralık 1994 Zonguldak doğumlu Türk oyuncudur. Aslen Artvin Hopa'lıdır. Kastamonu Üniversitesi’nde Grafik Tasarımı bölümü okurken sınavlara girip Beykent Üniversitesi Oyunculuk Bölümünü kazanmıştır ve oradan mezun olmuştur.

İrili ufaklı pek çok tiyatro filminde yer almıştır. Daha sonra Bkm Mutfak seçmelerini kazanmıştır ve Çok Güzel Hareketler 2.Kuşak oyuncu kadrosuna dahil edilmiştir.

Ayşegül Yılmaz kendisini şöyle tarif ediyor; 13.12.1994 Zonguldak doğumluyum. Aslen Artvin Hopalıyım. Nerelisin diye sorduklarında mutlaka bunuda söylerim. Kız meslek lisesi grafik tasarım ve fotoğrafçılık mezunuyum. Aslında sanatı olan merakım ilkokul yıllarıma dayanır. İlkokulda dansöz olmaya karar vermiştim. Olay oyunculuğun nasıl evirildi hatırlamıyorum ama iyiki de evirilmiş. Liseden mezun olduktan sonra bir sene Kastamonu Üniversitesi’nde Grafik Tasarımı okudum Ama aklım Zonguldak Belediye Kültür Merkezi’nde yer aldığım oyunlarda , çalışmalarda kaldı ve ailemden habersiz sınavlara girdim. Beykent Üniversitesi Oyunculuk Bölümü kazandım.

Okurken her oyuncu adayı gibi bir sürü seçmeye girdim ve ilk işim BKM yapımı Deliha filmi gelin karakteridir.Okuldan mezun olduktan sonra İstanbul’da kalmak için garson olmak adına yanıp tutuşan bir oyuncuydum. Yine bir gün “kesin burada olmayacak “ diye girdiğim BKM Mutfak seçmesini kazandım. Önünden geçerken bile heyecanlandığım yerde olduğum için çok mutluyum, böyle bir ailede olduğum için çok şanslı hissediyorum.





Doğum Adı Nedir?

Ayşegül Yılmaz



Doğum Tarihi Nedir?

Ayşegül Yılmaz 13 Aralık 1994 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Ayşegül Yılmaz'ın burcu Yay



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Ayşegül Yılmaz'ın doğduğu yer Zonguldak / memleketi Artvin Hopa



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Ayşegül Yılmaz'ın boyu Bilinmiyor cm'dir.



Kilosu Nedir?

Ayşegül Yılmaz'ın kilosu Bilinmiyor kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Ayşegül Yılmaz'ın saç rengi Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Ayşegül Yılmaz'ın göz rengi Açık Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • İnstagram adresi; aysegulltatilde
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon