2019/02/16

Batuhan Soyaslan Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler 2 Batuhan Soyaslan kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Batuhan Soyaslan, 25 Mayıs 1992 İstanbul doğumlu Türk oyuncudur. Çok Güzel Hareketler 2. Kuşak kadrosunda yer almaktadır. Tiyatro hayatına lise yıllarında başlamıştır. Yıldız Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği mezunudur. 

Lise yıllarında Sokrates Savunuyor ve Soyut Padişah adlı tiyatro oyunlarıyla Liselerarası En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Ödülü'nü almıştır. 2012 yılında Gözyaşı Hırsızları adlı kitabı çıkartmıştır. Tiyatro Avare'de yer almıştır.





Doğum Adı Nedir?

Batuhan Soyaslan



Doğum Tarihi Nedir?

Batuhan Soyaslan 25 Mayıs 1992 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Batuhan Soyaslan'ın burcu İkizler



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Batuhan Soyaslan'ın doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Batuhan Soyaslan'ın boyu Bilinmiyor cm'dir.



Kilosu Nedir?

Batuhan Soyaslan'ın kilosu Bilinmiyor kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Batuhan Soyaslan'ın saç rengi Siyah



Göz Rengi Nedir?

Batuhan Soyaslan'ın göz rengi Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Gözyaşı Hırsızları adında kitabı vardır.
  • Tiyatro Avare'nin kurucularından biridir.
  • Soytarik Tiyatro ile çocuk oyunlarında yer almaktadır.
  • Twitter adresi; @BatuhanSoyaslan

Batuhan Soyaslan kendini şu sözlerle ifade ediyor; Tiyatroya 9. sınıfta başladım. Tiyatroya o kadar çok bağlandım, o kadar çok sevdim ki; üniversiteyi Yıldız Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği'nde okudum. Şu anda da yüksek lisans yapıyorum. Yine çevre mühendisliği... Alaylıyım ve bundan gurur duyuyorum.
Oyunculuk benim için; olamadıklarıma, benden bir şeyler katarak hayat verme çabası. Hayatın renk yelpazesi, heyecanı... Anandan babandan veya etraftan çekinip de söyleyemediklerini, ustanın öğretileri doğrultusunda aktarma biçimi.
Daha önceleri lisede tiyatro yaptım. Birkaç ödülüm var. 2012’de bir kitap yazdım. 'Gözyaşı Hırsızları' ismi. Sonrasında farklı tiyatro ekiplerinde yer aldım. Çocuk oyunu, doğaçlama, yetişkin oyunu derken hayalimdeki yere, BKM Mutfak’a geldim. Hayallerimin içindeyim."
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon