2019/02/17

Engin Demircioğlu Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi

Çok Güzel Hareketler 2 Engin Demircioğlu kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Engin Demircioğlu, 1982 Bursa doğumlu Türk oyuncudur. BKM Mutfak Çok Güzel Hareketler 2 ile son günlerde ismini duyurmuştur. Daha önceden Kiraz Mevsimi dizisinde 2 sezon oynamıştır. İlk ve orta okulu Bursa'da okumuştur.Bir dönem İspanya'da da yaşamıştır. Sadri Alışık Konservatuvar’ında oyunculuk eğitimi almıştır.

4 ödüllü Murat Düzgünoğlu filmi olan Neden Tarkovski Olamıyorum'da Türkü Filmindeki Sanat Yönetmeni olarak rol almıştır. 
Engin Demircioğlu kendini şu şekilde tanımlıyor;  “Evde hep aynanın karşısında şarkı söylerdim, fırçaları mikrofon yapardım.” klişesinde bir çocuk oldum.
Ama bu klişeyi çokça aştım. Kendi kendime kasetler doldurdum, odamda radyo programları yaptım. Annemi “Bu çocuk hiperaktif, buna bir baktırıver Nihal Hanım” tavsiyelerine maruz bıraktım.
Sonunda lisede Türk İşçi akımına kapılarak Almanya’ya göç ettim. Yok yok, o kadar da eski değilim. Bir dönem Almanya’da okudum. Aynı seneler amatör futbol oynadım. 1998 senesinde Bursa’ya geri döndüm. O dönem içinde mankenlik fotomodellik ve dansçılık yaptım. Daha sonra bir dönem İspanya’da yaşadım, 2008 yılında içimdeki tiyatro aşkını keşfederek İstanbul’a geldim.
Sadri Alışık Konservatuvar’ında oyunculuk eğitimim devam ederken Tiyatrokare’ye girdim ve bir dönem çocuk oyunlarında oynadım. Eğitimim tamamladıktan sonra Sadri Alışık Tiyatrosu’nun kadrosuna girdim.
Kafkas Tebeşir Dairesi, Küçük Adam Ne Oldu Sana, Guguk Kuşu, Binde Bir Gece Diyalogları gibi oyunlarda oynadım. 2017 senesinde BKM  ile tanıştım. Bugünlerde ise bolca çalışıyor ve bu güzel ailenin bir parçası olduğum için her gün yeniden mutlu oluyorum. Buradan geçen ustaların ayak izleri üzerinde bir şeyler yapmaya çabalamak,  hayatımın en büyük gururu. Hayatım boyunca boyunca bu gururla hep iyi bir çırak olmaya çalışacağım."






Doğum Adı Nedir?

Engin Demircioğlu



Doğum Tarihi Nedir?

Engin Demircioğlu 1982 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Engin Demircioğlu'nun burcu Bilinmiyor



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Engin Demircioğlu'nun doğduğu yer / memleketi Bursa



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Engin Demircioğlu'nun boyu Bilinmiyor cm'dir.



Kilosu Nedir?

Engin Demircioğlu'nun kilosu Bilinmiyor kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Engin Demircioğlu'nun saç rengi Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Engin Demircioğlu'nun göz rengi Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Organize İşler 2'de yer almıştır.
  • Twitter adresi; @engndmc
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon