2019/02/11

Evliya Aykan Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 Evliya Aykan kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Evliya Aykan, 31 Ağustos 1992 Hakkari doğumlu Türk oyuncudur. Behzat Ç. dizisinde Zeki rolünde yer almıştır. 2011 yılında Kazım Karabekir Anadolu Lisesinden mezun olan Evliya Alkan, Tiyatro Bölümünde de okumuştur.

Çok Güzel Hareketler 2 ile BKM Mutfak ekibiyle televizyonlara geri dönüş yapan Evliya Alkan, 2010 yılında Kanlı Düğün ve Çıplak Kral adlı tiyatrolarda da oynamıştır.

Evliya Alkan kendini şu sözlerle ifade ediyor; "31 Ağustos 1992 Hakkari doğumluyum. Şimdiden söyleyim Yılmaz Hoca ile hiçbir akrabalık bağım yok. Hakkari küçük yer nasıl yok? diyebilirsiniz, ama valla yok. Çocukluğumun bir kısmı Hakkari’de, bir kısmı Van’da geçti. 13 yaşında tanıştım tiyatroyla.. Devlet Tiyatrosu ve Özel Tiyatrolarda çeşitli oyunlarda rol aldım. Bu süreçte konservatuara hazırlandım. 2011 yılında Hacettepe Üniversitesi Tiyatro bölümüne girdim. Daha sonra İstanbul’a taşındım, çeşitli dizi ve filmlerde oynadım. 2017 yılında ise BKM Mutfak ailesine katıldım.





Doğum Adı Nedir?

Evliya Aykan



Doğum Tarihi Nedir?

Evliya Aykan 31 Ağustos 1992 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Evliya Aykan'ın burcu Başak



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Evliya Aykan'ın doğduğu yer / memleketi Hakkari



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu, Tiyatrocu



Boyu Kaç Cm'dir?

Evliya Aykan'ın boyu Bilinmiyor. Öğrenildiğinde güncellenecektir.



Kilosu Nedir?

Evliya Aykan'ın kilosu Bilinmiyor. Öğrenildiğinde güncellenecektir.



Saçları Hangi Renktir?

Evliya Aykan'ın saç rengi Siyah



Göz Rengi Nedir?

Evliya Aykan'ın göz rengi Siyah




Sevgilisinin ve Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Yılmaz Erdoğan ile akrabalığı yoktur.
  • Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarında Tiyatro bölümü okumuştur.

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon