2019/02/21

Fatma Tezcan Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, BKM Mutfak

Fatma Tezcan, 1998 İstanbul doğumlu Türk oyuncudur. 8 yaşlarında tiyatro ile ilgilenmeeye başlamıştır. Daha sonra Voleybol ve kürek ile ilgilenmiştir. İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne gitmektedir fakat okulla pek arası olmadığını söylemiştir. Oyunculul alanında kendini geliştirmeye çalışmaktadır. Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde 2 senesi geçmiştir. Daha sonra BKM Mutfak ile anlaşan genç oyuncu, Çok Güzel Hareketler 2. Kuşak kadrosunda yer almaktadır.

Fatma Tezcan kendisini şu sözlerle ifade ediyor: "İlkokul, ortaokul ve lisede derslerim hiçbir zaman çok kötü olmadı. Ama hiçbir zaman derslerle ilgili bir öğrenci de olamadım. İlk kez 8 yaşlarındayken tiyatroya gitmek istedim. Külkedisi’ne çalışılıyordu. Arkadaşlarım sen çok büyüksün (yaşıma göre iri bir çocuktum) ve çirkinsin, kül kedisi olmazsın dediler. Küçüktük, hevesim kırıldı. Spora yöneldim. Antrenmanlarla geçiyordu hayatım. Voleybol ve kürek sporlarıyla ilgilendim. Sonrasında İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne kayıt oldum ve okulla yine çok görüşemedim.

Hep tiyatro, oyunculuk alanında kendimi geliştirmek istedim. Okula giriş sebebim de ailemin oyuncu olmak istiyorsan önce bir bölüm kazan kızım diye şart koşmalarıydı. BKM Mutfak’tan önce Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde 2 sene geçirdim. BKM Mutfak’ın açtığı seçmeye girerken mezuniyet oyunu dışında sahne tecrübem yoktu ama başka hiçbir mesleğe kendimi ait hissedebileceğimi de düşünmüyordum. BKM Mutfak bana kapısını açınca buna emin oldum. Oyunculuk diyorum çünkü kendimi ait hissettiğim yerin burası olduğuna inanıyorum. Kişisel bilgiler arasında verilmesi gereken sanırım bir de boy kilo var. Boyum 174, kilom hep değişiyor. Kendimi zayıf hissetmek için 59 demiyorum. 62 kiloyum. Belki de 63."





Doğum Adı Nedir?

Fatma Tezcan



Doğum Tarihi Nedir?

Fatma Tezcan 1998 tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Fatma Tezcan'ın burcu Bilinmiyor



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Fatma Tezcan'ın doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

boyu 174 cm'dir.



Kilosu Nedir?

kilosu 59 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Fatma Tezcan'ın saç rengi Açık Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Fatma Tezcan'ın göz rengi Açık Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • İnstagram adresi; fatmatezcn
  • Voleybol ve kürek ile ilgilenmiştir.
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon