2019/02/16

Gözde Şencan Boy Kilo, Kimdir Nereli Kaç Yaşında,Sevgilisi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler 2 Gözde Şencan kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Gözde Şencan, 20 Temmuz 1985 İstanbul doğumlu Türk oyuncudur. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Konservatuvar bölümünden mezundur. Semaver Kumpanya ile oyunlara çıktıktan sonra BKM Mutfak ekibine dahil olan Gözde Şencan, Çok Güzel Hareketler 2. Kuşak oyuncuları arasında yer almaktadır.

Gözde kendini şu kelimeler ile ifade ediyor; "Alışkanlık olsa gerek sonra sık sık Eskişehir’e gittim gezmeye. Ama mezun olunca ne yapacağıma karar veremedim. İstanbul'a gelince uzun bir süre iş bulamadım. Semaver Kumpanya kalabalık bir oyun yapacağını duyunca oraya gittim ve kalabalığa karıştım oyuna kabul edildim. Daha sonra da bir arkadaşımın beni önermesiyle BKM Mutfak’ın “4 Çeyrek 1 Tam” ekibine dahil oldum çok şükür ki..." (Hürriyet)





Doğum Adı Nedir?

Gözde Şencan



Doğum Tarihi Nedir?

Gözde Şencan 20 Temmuz 1985 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Gözde Şencan'ın burcu Aslan



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Gözde Şencan'ın doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Gözde Şencan'ın boyu 163 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Gözde Şencan'ın kilosu 60 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Gözde Şencan'ın saç rengi Açık Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Gözde Şencan'ın göz rengi Ela




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Semaver Kumpanya'da Cimri adlı oyunda oynamıştır.
  • twitter hesabı: @gozde_sencan

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon