2019/02/16

Gürhan Altundaşar Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Eşi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler 2 Gürhan Altundaşar kimdir,boyu kaç,merve dizdar, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Gürhan Altundaşar, 1984 Ankara doğumlu Çok Güzel Hareketler 2 oyuncusudur. Başarılı oyuncu Merve Dizdar'ın eşidir. Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Oyunculuk Ana Sanat Dalı mezunudur. 2013'de İstanbul'a taşınmıştır. 2016'da ise BKM Mutfak ekibine dahil olmuştur.

Uzun süredir sevgili olduğu Merve Dizdar ile 2018'in başında nişanlanmışlardır. Daha sonra da evlenmişlerdir.

Gürhan Altundaşar kendinden şu şekilde bahsediyor; "1984 Ankara doğumluyum. İlk ve orta okulu nerde okuduğumu merak etmiyorsunuzdur diye yazmıyorum. Üniversiteyi Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Oyunculuk Ana Sanat Dalı’nda okudum. Bu dala tutunmam uzun bir süreç oldu. 5 yıl sınavlara girdim. Genelde aileler çocuklarının oyuncu olma isteğini desteklemezken benimkiler aksine hep desteklediler. Ben sınava girmeyeceğim dedikçe adıma başvuru yaptılar, sanki yarışma programına katılıyorum. Ama zafer inananlarındır, anneme babama teşekkürler... 2013 yılında kendimi oyunculuk şehri İstanbul’a tayin ettim. Burada çeşitli tiyatrolarda yer aldım. 2016 yılında BKM Mutfak ile tanıştım. O zamandan beri mutfakta pişiyorum." (hürriyet)





Doğum Adı Nedir?

Gürhan Altundaşar



Doğum Tarihi Nedir?

Gürhan Altundaşar 1984 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Gürhan Altundaşar'ın burcu Bilinmiyor



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Gürhan Altundaşar'ın doğduğu yer / memleketi Ankara



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Gürhan Altundaşar'ın boyu 177 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Gürhan Altundaşar'ın kilosu 74 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Gürhan Altundaşar'ın saç rengi Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Gürhan Altundaşar'ın göz rengi Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • 2015 yılında Şato adlı tiyatro oyununda gösteri performans ile takdir toplamıştır.
  • 2012'de Bir Kurşun Deliğine Kaç İnsan Sığar adlı oyunda oynamıştır.

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon