2019/05/08

Hilmi Deler Boy Kilo, Kimdir Nereli Kaç Yaşında,Sevgilisi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler 2 Hilmi Deler kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, instagram adresini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Hilmi Deler, 16 Nisan 1994 Sakarya doğumlu BKM Mutfak oyuncusudur. Çok Güzel Hareketler 2 ile birlikte ismini duyurmuştur. Trakya Üniversitesi Ekonometri Bölümü mezunudur. Tiyatro Ti'den temel oyunculuk eğitimi almıştır. Kısa filmlerde oynamıştır. 2016 yılında BKM Mutfak doğaçlama ligine katılmıştır.

Ahmet Hilmi Deler kendini şöyle ifade ediyor; "Trakya Üniversitesi Ekonometri Mezunuyum. 2010-2012 Yılları arasında Tiyatro Ti'den Temel Oyunculuk Eğitimi aldım. Seviyorum.. Bunun için hep mücadele etmek zorunda kaldım. İnsanların yapma başaramazsın dediği şeyler hep ilgimi çekti... Benim için en uygun mesleğin oyunculuk olduğunu düşünüyorum. İnşallah yanılmıyorumdur.. İlkokul Yıllarımdan beri okul müsamerelerinde başlayan bu tutkum Lise ve Üniversitede de devam etti. Ekonometri okumama rağmen 4 sene Düşünce Edebiyat ve Tiyatro Klübünde (DÜŞET) Çeşitli oyunlar yazıp oynadım. Okulun bitmesi ile bir TV programına internet üzerinden başvurdum ve kısa filmlerde oynadım. Daha sonra çocuk oyunlarında çalıştım. 2016 yılının sonunda BKM Mutfak’ta doğaçlama ligine katıldım Geçici Tiyatro olarak sezonu birinci bitirdik. Daha sonra BKM Mutfak Altyapı ekibine girip skeç yazıp oynamaya başladık. Son olarak Ustamızla ÇGH 2. Kuşak ekibine girdim. Bu kadar."




Güncellendi: 8 Mayıs 2019

Doğum Adı Nedir?

Hilmi Deler



Doğum Tarihi Nedir?

Hilmi Deler 16 Nisan 1994 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Hilmi Deler'in burcu Koç



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Hilmi Deler'in doğduğu yer / memleketi Sakarya



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Hilmi Deler'in boyu 178 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Hilmi Deler'in kilosu 74 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Hilmi Deler'in saç rengi Açık Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Hilmi Deler'in göz rengi Kahverengi




Sevgilisinin / Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Beşiktaş taraftarıdır.
  • İstanbul'da yaşamaktadır.
  • Yılmaz Erdoğan tarafından özel olarak seçilmiştir.
  • Twitter adresi; @hilmideler
  • İnstagram adresi; @hilmideler
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon