2019/02/10

Ozan Yiğit Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, Filmleri

Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 Ozan Yiğit kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Ozan Yiğit, 1993 Ankara doğumlu Türk oyuncu ve tiyatrocudur. Organize İşler 2 Sazan Sarmalı filminde de yer alan Ozan 2 yıldır BKM Mutfak ekibindedir. Ayrıca Ekşi Elmalar ve Tatlım Tatlım filmlerinde de figüran olarak yer almıştır. New York Film Academy - BFA Acting for Film’de oyunculuk eğitimleri almıştır.

Ozan Yiğit kendini şu şekilde ifade ediyor; 1993 doğma büyüme Ankara’lıyım. Tiyatroyla lise dönemimde zor geçen buluğ çağımı bastırsın diye zorla tanıştırıldım. 18 yaşında oyunculuğun membağı LA’ye yelkenlerimi açtım... Önce dil okulu sonra New York Film Academy - BFA Acting for Film’de eğitimlerimi aldım derken 5 yıl nasıl geçti hiç anlamadım. 2 yıldır İstanbul’da yaşıyorum. Ekşi Elmalar ve Tatlım Tatlım filmlerinde ufak , çok ufak tecrübelerim oldu. Yaklaşık 2 yıldır BKM Mutfak çatısı altında yolculuğuma devam ediyorum.





Doğum Adı Nedir?

Ozan Yiğit



Doğum Tarihi Nedir?

Ozan Yiğit 1993 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Ozan Yiğit'in burcu Bilinmiyor



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Ozan Yiğit'in doğduğu yer / memleketi Ankara



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu, Tiyatrocu



Boyu Kaç Cm'dir?

Ozan Yiğit'in boyu Bilinmiyor cm'dir.



Kilosu Nedir?

Ozan Yiğit'in kilosu Bilinmiyor kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Ozan Yiğit'in saç rengi Siyah



Göz Rengi Nedir?

Ozan Yiğit'in göz rengi Siyah




Sevgilisinin ve Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • 5 yıl Amerika'da oyunculuk eğitimi almıştır.

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon