2019/11/15

Safa Sarı Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, Oynadığı Filmler

Çok Güzel Hareketler 2 Safa Sarı kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Safa Sarı, 22 Haziran 1992 İstanbul doğumlu geçtiğimiz günlerde Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 oyuncu kadrosunda yer alan oyuncudur. Daha önceden 3 Adam'ın skeçlerinde yer almıştır. Ayrıca 2015'de Bana Baba Dedi filminde rol almıştır.

Safa Sarı kendini şöyle tanımlıyor; "22 Haziran 1992 yılında Üsküdar’ın Zeynep Kamil Hastanesi’nde doğmuşum hemşire beni ellerine aldığında “bunun ne kadar büyük elleri var bunun” demiş bana... Çocukluğum sokaklarda çamurda, kirde, pasta oynaya oynaya geçti. Annem hakkını helal etsin çok uğraşmış benimle Ertuğrul Gazi İlkokulu’na başladığımda her gün yakalığımı yırtıp eve dönüyordum. Annem de onu dikip beni geri gönderiyordu. Tiyatroya ilkokulun okuma bayramında elmasını paylaşamayan çocuklara ders olsun diye hepsini yiyip bitirdiğim bir rol ile başladım. O günden sonra kilomu hiç kontrol edemedim. Yazları zayıf ve sıcak, kışları kilolu ve soğuktum. Liseyi semtimiz Kaynarca’nın nezih okulu Kaynarca Şevket Sabancı Lisesi’nde okudum. Düz liseydi. Okulun tiyatro klubüne gittim ve tiyatro sevgim tıpkı ben gibi artarak devam etti şuan da ergenlik hayalim olan imrenerek baktığım, içinde olmak hayalleri ile yanıp tutuştuğum BKM Mutfak ekibindeyim."

Güncellendi: 15.11.2019





Doğum Adı Nedir?

Safa Sarı



Doğum Tarihi Nedir?

Safa Sarı 22 Haziran 1992 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Safa Sarı'nın burcu İkizler



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Safa Sarı'nın doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Safa Sarı'nın boyu 185 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Safa Sarı'nın kilosu 98 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Safa Sarı'nın saç rengi Siyah



Göz Rengi Nedir?

Safa Sarı'nın göz rengi Siyah




Sevgilisinin ve Eşinin İsmi Nedir?




Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Kaynarca Şevket Sabancı Lisesi’nde okumuştur.

1 yorum

  1. Yetenekli bir çocuk, hakkını yemeyelim. Fakat Ata Demirer'i çok izlemiş olacak ki skeçlerde sesini kullanma, jest ve mimikler noktasında zaman zaman Ata'yı görüyorum yüzünde. Tabi bu kötü bir şey değil. Herkes birilerinden esinlenebilir ki Ata Demirer bu camiada rüştünü ispatlamış biri olarak iyi bir rol modeldir.

    YanıtlaSil

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon