2019/02/02

Survivor Bora Edin Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Saç ve Göz Rengi, Bilinmeyenleri

Bora Edin, 23 Mart 1984 doğumlu eski profesyonel futbol oyuncusu, şimdilerde CrossFit eğitmeni olan isim Survivor Türkiye - Yunanistan mücadelesinde kendisine yer bulmuş diğer arkadaşları gibi sporculuk geçmişi bir hayli fazla olan ve dinamik vücuduyla, genç duruşuyla takımına katkı yapacağı kesin olacak isimlerden biri gibi duruyor.

Lise eğitimi için Malta'ya gidip Hibernians futbol kulübünde oynamıştır. Daha sonra Türkiye'de Yeditepe Üniversitesi Endüstriyel Tasarım bölümünde okumuştur.


Yeditepe Üniversitesinde okurken futbol takımına katılıp kaptanlık yapan Bora ile birlikte Dünya Salon Futbol Turnuvası şampiyonluğu yaşamışlardır.
Survivor öncesi yaptığı iddaalı açıklama ise şöyle; Hemen her sporu yapıyorum. Malta'da futbol oynadım Hem profesyonel hem amatör futbol oynadım. Crossfitt'de de derecelerim var. Badminton oynadım, basketbol oynadım birçok sporu yapıyorum. Orada olmayı çok istiyorum. Birinci olursam, hırsım, pes etmemem ve centilmenliğim sayesinde olacağım. Şu an bu videoyu kim izliyorsa 2019 Survivor şampiyonunu izliyor.




Doğum Adı Nedir?

Bora Edin



Doğum Tarihi Nedir?

Bora Edin 23 Mart 1984 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Bora Edin'in burcu Koç



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Bora Edin'in doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Eski futbolcu, CrossFit antrenörü ve yarışmacı



Boyu Kaç Cm'dir?

Bora Edin'in boyu 182 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Bora Edin'in kilosu 76 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Bora Edin'in saç rengi Siyah



Diğer Survivor Yarışmacılarının Detaylı Bilgilerine (Kimdir Boy Kilo) Aşağıdan Ulaşabilirsiniz
         

Devamı Biraz Altta




Göz Rengi Nedir?

Bora Edin'in göz rengi Kahverengi







Sevgilisinin ve Eşinin İsmi Nedir?

Eşinin ismi Hülya Edin'dir.



Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Pinpon, tenis, yüzme gibi sporlarla da ilgilenmiştir.


Diğer Survivor Yarışmacıları
-> Ecem Onaran    -> Melisa Emirbayer
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon