2019/02/13

Yasin Çam Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı,Sevgilisi, BKM Mutfak

Çok Güzel Hareketler 2 Yasin Çam kimdir,boyu kaç, kilosu nedir, kaç yaşında, nereli ve burcunu ayrıca sevgilisini eşini, saç ve göz rengi, bilinmeyenlerini bulabilirsiniz. Yasin Çam, 5 Eylül 1986 doğumlu Çok Güzel Hareketler 2'de yer alan oyuncudur. Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde tiyatro eğitimi almıştır. Marmara Üniversitesinde Bankacılık ve Finans okumuştur.

2015'de Hesapta Aşk adlı filmde yer almıştır. Daha sonra Yüksek Sosyete'de Ercan karakterini canlandırmıştır. Ardından da Neredesin Birader dizisinde oynamıştır. Çok Güzel Hareketler 2 ekibinde yer alan Ezgi Özyürekoğlu ile ilişkisi olduğu hakkında iddaalar vardır.





Doğum Adı Nedir?

Yasin Çam



Doğum Tarihi Nedir?

Yasin Çam 5 Eylül 1986 Tarihinde doğmuştur.



Hangi Burçtur?

Yasin Çam'ın burcu Başak



Doğduğu Yer / Memleketi Neresidir?

Yasin Çam'ın doğduğu yer / memleketi İstanbul



İcra Ettiği Mesleği Nedir?

Oyuncu



Boyu Kaç Cm'dir?

Yasin Çam'ın boyu 171 cm'dir.



Kilosu Nedir?

Yasin Çam'ın kilosu 70 kg'dir.



Saçları Hangi Renktir?

Yasin Çam'ın saç rengi Kahverengi



Göz Rengi Nedir?

Yasin Çam'ın göz rengi Kahverengi




Sevgilisinin ve Eşinin İsmi Nedir?

Ezgi Özyürekoğlu ile sevgili olduğu iddaaları var.






Hakkında Bilinmeyenler Nelerdir?

  • Letgo ve crispi reklamlarında yer almıştır.
  • instagram adresi: @yasinncam
Yasin Çam kendini böyle ifade ediyor; 
"15 şubat 1987 İstanbul’da doğdum. Muğla / Milas da büyüdüm. Milas Anadolu Lisesi mezunuyum.
2006 da Marmara Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Yüksekokulu / Bankacılık (4+1yıllık) bölümünü kazandım. 7 yılda bitirdim. Çünkü ilk yıl aldığım 16 dersin 14 ünden kaldım. O kadar ders kalınca 7 yılda anca bitti. İlk yıl sene sonuna doğru Marmara Üniversitesi Mizah Kulübü ne katıldım. Bir tiyatro oyununda oynadım. Oyun kötü geçmişti ikinci perde nerdeyse seyirci kalmamıştı o gün bir daha sahneye çıkar mısın deseler hayatta çıkmam derdim. Yazın aileme tiyatro yaptığım için o kadar dersten kaldım dedim hoşlarına gitti aslında tiyatro benim de hoşuma gitmişti. İkinci yıl sene başından tiyatro yapmaya başladım. O sene sonunda oyuncu olmaya karar verdim. 2006-2013 arası bir sürü oyunda rol aldım ve bir kaç oyun yönettim. 4 yıl kulübün başkanlığını yaptım.
Mezun olduktan sonra Müjdat Gezen Sanat Merkezi Konservatuar’ını kazandım. 2013-2015 arası orada oyunculuk eğitimi aldım. 2015-2016 yılları arası reklam filmlerinde oynadım. 2016 da ‘hesapta aşk’ sinema filminde rol aldım. Yine 2016 yılında ‘yüksek sosyete’ 2017‘nerdesin birader’ 2018’aslan ailem’ 2018’elimi bırakma’ dizi projelerinde rol aldım.
2016 yılı başında BKM Mutfak’ta “4 Çeyrek 1 Tam” skeç gecesi projesinde yer aldım. 2017 yılında Yılmaz Erdoğan ile tanıştım ve mutfak ekibine dahil oldum.
BKM Mutfak hayatımdaki okullar arasında en kıymetlisi diyebilirim. 2018 yılı itibariyle ÇGH2 ekibine dahil oldum. Böyle güzel bir ekipte olduğum için kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum." (Hürriyet)

Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon