2020/04/09

Ayçin İnci Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi

Ayçin İnci, 3 Mayıs 1980 İstanbul doğumlu Türk oyuncudur. Açık Öğretim Fakültesi İktisat bölümünden mezun olmuştur. Aynı zamanda Bilgisayar Programcılığı ve Analistliği kursunu bitirmiştir. Şahika Tekand Oyunculuk Atölyesi’nden oyunculuk eğitimleri almıştır.

İlk kez 2003'te Kurşun Yarası adlı dizide Olimpia karakterini canlandırarak kariyerine adım atmıştır. Daha sonra Dolunay Soysert ve Ali Sunal'ın yer aldığı Benim Annem Bir Melek dizisinde Nalan Turuncu karakteriyle hem oyunculuğunun ne kadar çeşitli olduğunu göstermiş hem de çok sevilmiştir.

2014'te başlayıp 2 sene devam eden O Hayat Benim dizisinde canlandırdığı Zuhal karakteriyle dikkat çekmiştir. Ardından Sen Sağ Ben Selamet ve Canavar Gibi: Türk İş Frankeştayn filmlerinde yer almıştır. 2018'te Bir Litre Gözyaşı dizisinde oynayan başarılı oyuncu son olarak Kanal D'nin sevilen dizisi Arka Sokaklar'da Canan karakterini canlandırmaya başlamıştır.

2007 yılında başarılı oyuncu Ahmet Mümtaz Taylan ile dünya evine girmiştir ve 2012'de boşanmışlardır. Daha sonra 2013'te Serdal Genç ile dünya evine giren başarılı oyuncu 2015'de ikinci evliliğini sonlandırmıştır.

Babası Murat İnci annesi ise Çiğdem Karakoç'tur. Büyük kızkardeşi Ayça İnci ile birlikte dedesi Bilal İnci kendisi gibi oyuncudur.



İçindekiler:
Ayçin İnci Kimdir
Ayçin İnci Boy Kilo
Ayçin İnci Kaç Yaşında
Ayçin İnci Boyu
Ayçin İnci Kilosu
Ayçin İnci Sevgilisi


Kaç Yaşında

3 Mayıs 1980 doğumludur.


Burcu

İkizler


Doğum Yeri

İstanbul


Ayçin İnci Boy

176 cm


Ayçin İnci Kilo

Saç Rengi

Kızıl


Göz Rengi

Kahverengi


Sevgilisi / Eşi

Eş: Serdal Genç (e. 2013–2015)
Ahmet Mümtaz Taylan (e. 2007–2012)


Eğitim

Açık Öğretim Fakültesi İktisat bölümü


Sosyal Medya Hesapları

  • Instagram Adresi İçin Tıklayın
  • Twitter Adresi İçin Tıklayın
Ayçin İnci’nin oynadığı tiyatro oyunları:
2006 – Eurdeke’nin Çığlığı – Studio Oyuncuları
2008 – Aşk Her Yerde – Duru Tiyatro

Ayçin İnci’nin oynadığı diziler ve filmler:
2019 – Arka Sokaklar (Canan) (TV Dizisi)
2018 – Bir Litre Gözyaşı (Sevda) (TV Dizisi)
2018 – Canavar Gibi: Türk İş Frankeştayn (Sinema Filmi)
2016 – Sen Sağ Ben Selamet (Sinema Filmi)
2014-2016 – O Hayat Benim (Zuhal) (TV Dizisi)
2015 – Yusuf ve Yusuf (Feraye)(Sinema Filmi)
2014 – Üç Arkadaş (Jülide) (TV Dizisi)
2014 – One Night In Istanbul (Kumandan)(Sinema Filmi)
2013 – Salih Kuşu (Derin)(TV Dizisi)
2013 – Tozlu Yollar (Handan) (TV Dizisi)
2012 – İbret-i Alem (Kenan’ın Sevgilisi)(TV Dizisi)
2011 – Mor Menekşeler (Köfte Leman)(TV Dizisi)
2008 – Benim Annem Bir Melek (Nalan Turuncu)(TV Dizisi)
2007 – Kara Duvak (Gülbiye Mevlütoğlu)(TV Dizisi)
2007 – Mavi Gözlü Dev (Cahide Sonku)(Sinema Filmi)
2007 – Oğlum İçin (Nihan)(TV Dizisi)
2005 – Misi (Misi)(TV Dizisi)
2005 – Sen Ne Dilersen
2003 – Kurşun Yarası (Olimpia)(TV Dizisi)


Bu yazımızda sizlere Ayçin İnci Kimdir?, Ayçin İnci Boyu Kaç, Ayçin İnci Kilosu Nedir, Ayçin İnci Boy Kilo, Ayçin İnci Kaç Yaşında ve Ayçin İnci Sevgilisi hakkında bilgi vermeye çalıştık. MagazinTur'un bir sonraki yazısında görüşmek üzere.
Yorum Yap