2020/06/09

Ben Azelart Kimdir? Boy Kilo Nereli Kaç Yaşında, Yaşı ve Sevgilisi

  • Ben Azelart Age?
  • Ben Azelart Height 
  • Ben Azelart Boyu
  • Ben Azelart Kaç Yaşında
  • Ben Azelart Kimdir

  • Doğum Adı

    Benjamin Azelart


    Takma Ad

    Ben




    Ben Azelart Kaç Yaşında

    Ben Azelart Age

    10 Ocak 2002 doğumludur. (18 yaşında, 2020 yılı)


    Burcu

    Oğlak burcu


    Ben Azelart Nereli

    Texas, Amerika Birleşik Devletleri


    Nerede Yaşıyor

    Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri


    Eğitim

    Kailua Ortaokulu'nda okuduğu biliniyor.


    Mesleği

    Sosyal Medya Yıldızı, Aktör, Kaykaycı


    Ben Azelart Kimdir

    Ailesi

    Baba - Lionel Azelart
    Anne - Jill Azelart (Diş Hekimi)
    Kardeşler - Julien Azelart (Ağabeyi) (Sosyal Medya Yıldızı, Fotoğrafçı)


    Sevgilisi / Eşi

    Lexi Hensler
    Lexi Rivera (2018-Günümüz) 


    Saç Rengi

    Açık kahverengi
    Saçlarını sarıya boyadığı olmuştur.


    Göz Rengi

    Ela




    Ben Azelart Boyu

    Ben Azelart Boy, Ben Azelart Height Cm

    180,5 cm veya 5 ft 11 inç


    Ben Azelart Kilosu

    73 kg veya 161 lbs


    Daha Fazla Bilgi

    • Predator Helmets, Immortal Shoelace ve DVS Shoes gibi markalarla çalışmıştır. 
    • Favori şarkıcısı Billie Eilish'tir. 
    • Pizza ve Makarna yemeyi sever. 
    • 9 yaşında kaykay yapmaya başladı. 
    • En büyük korkusu boğulmak. 
    • Akıcı bir şekilde Fransızca konuşuyor. 
    • Yer fıstığına alerjisi var. 
    • Nadiren dizi izlese de film izlemeyi çok seviyor. 
    • Domates yemeyi sevmiyor.
    • Instagram Adresi İçin Tıklayın
    • Twitter Adresi İçin Tıklayın
    Yorum Yap

    Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
    EmoticonEmoticon