2018/11/13

Jennie - Solo Türkçe Çevirisi


천진난만 청순가련
Masum ve narinim
새침한 척 이젠 지쳐 나
oynamaktan bıktım
귀찮아
Bitirdim

매일 뭐 해 어디야 밥은 잘 자
"Ne ile meşgulsün?" "Neredesin?" "Yemek yedin mi?" "İyi geceler."
Baby 자기 여보 보고 싶어
"Bebeğim," "Sevgilim," "Tatlım," "Seni özledim.."
다 부질없어
Hiçbiri işe yaramıyor.
You got me like (oh, oh, oh)
Beni severdin (oh, oh, oh)
이건 아무 감동 없는
Bu dokunaklı bir
Love story (oh, oh, oh)
Aşk hikayesi değil (oh, oh, oh)
어떤 설렘도 어떤 의미도 (oh, oh, oh)
Romantizm yok, samimiyet yok (oh, oh, oh)
네겐 미안하지만
Üzgünüm ama
I'm not sorry
Üzgün değilim
오늘부터 난 난 난
Bugünden itibaren ben
빛이 나는 솔로
Tek başıma parıldıyorum
빛이 나는 솔로
Tek başıma parıldıyorum
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo
Used to be your girl
Eskiden senin kızındım
Now I'm used to being the GOAT
Şimdi ise inatçı bir keçi olmaya alıştım
You're sittin' on your feelings
Duygularının üzerine oturuyorsun
I'm sittin' on my throne
Ben ise tahtımda oturuyorum
I ain't got no time for the troubles in your eyes
Gözlerindeki sorunlar için zamanım yok
This time I'm only lookin' at me, myself and I
Bu defa sadece bana kendime ve bana bakacağım

I'm goin' solo, I'mma do it on my own now
Tek başıma gidiyorum, şimdi kendi başıma yapıyorum
Now that you're alone, got you lookin' for a clone now
Artık yalnızsın, şimdi bir klon arıyorsun
So low that's how I'm gettin' down
Öyle düşük ki ben aşağıya çekiliyorum
Destined for this and the crown
Bunun için ve taç için
Sing it loud like (oh, oh, oh)
Çok sesli söyle (oh, oh, oh)
이건 아무 감동 없는
Bu dokunaklı bir
Love Story (oh, oh, oh)
Aşk hikayesi değil (oh, oh, oh)
어떤 설렘도 어떤 의미도 (oh, oh, oh)
Romantizm yok, samimiyet yok (oh, oh, oh)
네겐 미안하지만
Üzgünüm ama
I'm not sorry
Üzgün değilim
오늘부터 난 난 난
Bugünden itibaren ben
빛이 나는 솔로
Tek başıma parıldıyorum
빛이 나는 솔로
Tek başıma parıldıyorum
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo
만남 설렘 감동 뒤엔
İlişkiden, romantizmden, duygulardan sonra
이별 눈물 후회 그리움
Ayrılık, gözyaşları, pişmanlık, özlem var
홀로인 게 좋아 난 나다워야 하니까
Yalnız olmayı seviyorum, çünkü kendime karşı dürüst olmalıyım
자유로운 바람처럼
Akan rüzgar gibi
구름 위에 별들처럼
Bulutların üstündeki yıldızlar gibi
멀리 가고 싶어 밝게 빛나고 싶어
Uzaklara gitmek istiyorum, parlamak istiyorum
Now I'm going solo
Şimdi tek başıma gidiyorum
빛이 나는 솔로
Tek başıma parıldıyorum
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo
I'm going solo lo lo lo lo lo
Ben gidiyorum solo lo lo lo lo lo


Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon