2019/10/17

Ulvi Kahyaoğlu Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Saç ve Göz Rengi

Ulvi Kahyaoğlu, 1996 İzmir doğumlu Türk oyuncudur. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi mezunudur. İlk kez ekranlar karşısında Kutsi, Nehir ErdoğanRabia Soytürk ve Kaan Çakır gibi isimlerin yer aldığı Benim Adım Melek dizisiyle çıkmıştır.

Bu dizide Kerem karakterine hayat veren Ulvi Kahyaoğlu'nun bundan önce 2018 yılında oynadığı tiyatro oyunları vardır. Diyelim ki Birlikteyiz ve Ölmez Ağaç Efsanesi adlı oyunlarda yer alan Ulvi ilk büyük oyunculuk deneyimini Benim Adım Melek dizisiyle yaşamaktadır.

Genç oyuncuya kariyerinde başarılar dileriz. Ayrıca "Sevsem Çıkmaz" adlı kısa filmde de yer alan genç oyuncu ülkemizi Cannes'de temsil etmiştir.




İçindekiler

  • Ulvi Kahyaoğlu Kimdir
  • Ulvi Kahyaoğlu Doğum Adı
  • Ulvi Kahyaoğlu Yaşı / Ulvi Kahyaoğlu Kaç Yaşında
  • Ulvi Kahyaoğlu Burcu
  • Ulvi Kahyaoğlu Nereli
  • Ulvi Kahyaoğlu Mesleği
  • Ulvi Kahyaoğlu Boy Kilo
  • Ulvi Kahyaoğlu Boyu Kaç
  • Ulvi Kahyaoğlu Kilosu Nedir
  • Ulvi Kahyaoğlu Saç Rengi
  • Ulvi Kahyaoğlu Göz Rengi
  • Ulvi Kahyaoğlu Sevgilisi / Eşi
  • Ulvi Kahyaoğlu Eğitimi

Doğum Adı

Ulvi Kahyaoğlu


Doğum Tarihi

1996 


Burcu

Bilinmiyor


Nereli

İzmir


Mesleği

Oyuncu


Boy Kilo

cm
kg


Saç Rengi

Kahverengi


Göz Rengi

Sevgilisi / Eşi

Bilinmiyor


Eğitim

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi


Ailesi

Bilinmiyor


İlk tanınma

Benim Adım Melek dizisi


Bilinmeyenleri

  • "Ah Bir Ataş Ver" isimli kısa filmde yer alan Ulvi Kahyaoğlu bu filmle toplam 7 ödül kazanmıştır.
  • İzmir Bornova’da Işıkkent Lisesinde okumuştur.
  • Benim Adım Melek dizisinde Melek'in oğlu Kerem'i oynamaktadır.
  • 90’larca isimli Müzikal Şov’da yer almıştır.
  • Instagram Adresi İçin Tıklayın
  • Twitter Adresi İçin Tıklayın
Yorum Yap

Yorum Yap (Patnoslu Sen Hariç)
EmoticonEmoticon