2020/04/08

İrem Akın Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi

Yedi yaşında boksa başlayan 21 yaşındaki başarılı sporcu, Çorlu doğumludur. Marmara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü'nü bitiren Survivor İrem, Kick Boks, Muaythai ve Boks Milli Takımı'nda yer almış; farklı kategorilerde Türkiye, Avrupa ve Dünya şampiyonlukları elde etmiştir.

İrem Akın, "Benim mahallemde genellikle erkek çocuklar vardı ve beni oyunlara dahil etmiyorlardı. Ben de, onlarla sürekli kavga ediyor, erkekleri dövüyordum. Oturduğum mahallede bir kick boks antrenörü vardı. O, beni görüp babamla konuşmuş. 'Mahalledeki bütün erkekleri dövüyor, spora başlatalım' diye babamı ikna etmiş, kariyerim de öylelikle başlamış" diyor.

Çalışmalarını yoğun şekilde sürdürdüğünü söyleyen Akın; boksta da, kick boksta yakaladığı başarıya ulaşmayı hedefliyor. acunn.com



İçindekiler:
İrem Akın Kimdir
İrem Akın Boy Kilo
İrem Akın Kaç Yaşında
İrem Akın Boyu
İrem Akın Kilosu
İrem Akın Sevgilisi


İrem Akın Kaç Yaşında

1998 doğumludur.


Burcu

Bilinmiyor


Doğum Yeri

Bilinmiyor


İrem Akın Boy

170 cm


İrem Akın Kilo

Saç Rengi

Açık Kahverengi


Göz Rengi

Mavi


Sevgilisi / Eşi

Bilinmiyor


Eğitim

Marmara Üniversitesi


Sosyal Medya Hesapları

  • Instagram Adresi İçin Tıklayın
  • Twitter Adresi İçin Tıklayın
Diğer Survivor Yarışmacıları
Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi
Tayfun Erdoğan Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi

Bu yazımızda sizlere İrem Akın Kimdir?, İrem Akın Boyu Kaç, İrem Akın Kilosu Nedir, İrem Akın Boy Kilo, İrem Akın Kaç Yaşında ve İrem Akın Sevgilisi hakkında bilgi vermeye çalıştık. MagazinTur'un bir sonraki yazısında görüşmek üzere.
Yorum Yap