2020/04/18

Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi

Sadık Ardahan Uzkanbaş,1987 Adana doğumlu Survivor yarışmacısıdır. 8 yıl boyunca Adanaspor altyapı takımlarında futbol oynamıştır. Daha sonra sakatlıklarından dolayı futbolu bırakmak zorunda kalmıştır.

İçindekiler:
Sadık Ardahan Uzkanbaş Kimdir
Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy Kilo
Sadık Ardahan Uzkanbaş Kaç Yaşında
Sadık Ardahan Uzkanbaş Boyu
Sadık Ardahan Uzkanbaş Kilosu
Sadık Ardahan Uzkanbaş Sevgilisi



Sadık Ardahan Uzkanbaş Kaç Yaşında

1987 doğumludur.


Burcu

Bilinmiyor


Doğum Yeri

Adana 


Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy

Bilinmiyor cm


Sadık Ardahan Uzkanbaş Kilo

Bilinmiyor kg


Ayrıca Bakabilirsiniz: Bilinmiyor

Saç Rengi

Kahverengi


Göz Rengi

Kahverengi


Sevgilisi / Eşi

Bilinmiyor


Eğitim

Bilinmiyor


Sosyal Medya Hesapları

  • Instagram Adresi İçin Tıklayın
  • Twitter Adresi İçin Tıklayın
Sadık Ardahan Uzkanbaş kendisini şöyle tanımlıyor:

"Yeni yerler, yeni kültürler ve yeni insanlar tanımayı çok seviyorum, bu yüzden imkanım olduğu süre içinde hep bir yerlere gidip, yeni yerler görmek istiyorum. Ve şu an hayallerimden biri olan 2020 Survivor'da bulunduğum için kendimi oldukça şanslı hissediyorum, hayallerime bır adım daha yaklaşmanın mutluluğu içerisindeyim. İnsanların yüzündeki tebessüm olmak istiyorum.Arkasında hikaye bırakmış her insan sonsuza kadar yaşar, ben de arkamda bir hikaye bırakmak için yaşıyorum." acunn.com

Diğer Survivor Yarışmacıları
Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi
Tayfun Erdoğan Boy Kilo, Kimdir Nereli Yaşı Burcu Sevgilisi


Bu yazımızda sizlere Sadık Ardahan Uzkanbaş Kimdir?, Sadık Ardahan Uzkanbaş Boyu Kaç, Sadık Ardahan Uzkanbaş Kilosu Nedir, Sadık Ardahan Uzkanbaş Boy Kilo, Sadık Ardahan Uzkanbaş Kaç Yaşında ve Sadık Ardahan Uzkanbaş Sevgilisi hakkında bilgi vermeye çalıştık. MagazinTur'un bir sonraki yazısında görüşmek üzere.
Yorum Yap